Friday, March 07, 2014

putus asa




the end. okaybye. haaaa i dont even understand whats and hows my feeling right now. im soooo fuckin hurt. fuck off. ini bulan kali pertama ini kali ketiga aku dikasih begini. makanya jangan jatuh cinta sama bff sendiri. padah rasanya bosssss. aku ndaktaulaa apa mau jadi. cukup complicated sudah relay ni. apa masih atau telah berakhir atau aku yang ss. aku pun ndak faham. semua yg terjadi memang salahku tapi bolehka terima maafku ? maralah sama aku tapi jangan benci aku. aku rasa bersalah laa hidup. dipenuhi rasa bersalah. tolonglah faham. sampai bila mau gantung begini ? sampai bila ? kau yang propose aku hari tu tapi kenapa kau tinggalkan aku lagi ? sudah aku agak kau gb sma dia. yaa memang betul. instictku kuat laaa. kau boleh buang aku boleh semuanya tapi kau tolong buang perasaaan sayangku ni sama kau. dari secember kita rapat. betapa banyaknya janjimu sama aku. aku tunggu sampailah baru baru ni time kau propose aku disitu baru aku tau kau tunaikan janji sebab selama ini aku rasa aku bohongi aku jak. sampai lah hari ahad hari tu baru aku yakin yang kau betul betul mau sama aku sebab kau tunaikan janjimu. kau kasi baca lagi text tweet kamu yang sudah break kunun. kau ingat ka kau cakap kau xmau gb sudah sama dia. kau ingat ka? kau mau sama aku kunuk. yaa aku ingat semua tu. aku tak akan lupa sampai mati. betapa sweetnya kita peliknya kita. sedapnya baukmu. kita curhat sama sama. moment tu aku betul betul rasa yang kita akan bahagia betul sudah. tapi ?..... aku ingat apa yang terjadi dari awal sampai kau marah sama aku sampai lah kejadian semalam. aku wechat kau smlm sbb aku rindu kau. rindu sangat. tapi usahaku seakan sia sia. habis sudah usahaku. aku sudah bagi ruang sama kau tapi ? haih . sekali tadi pagi aku nampak tweet gfmu. waaaa kmu gb. kaaaaaaan ? bagusla. selama kita rapat 3 kali kmu break kan ? asal gaduh break lepastu kau cari aku. lepastu aku berharap balik sama kau. kamu gb. wow. apa apaaan ini ? aku pun ada perasaaan baaaa. mungkin slaahku sayang sama bf org. tapi mungkin ini juga takdirku. kalau kau xmau sama aku. kita jadi bff laa macam dulu. jangan benci aku. abaikan aku. layan aku macam sampah macam aku ni jahanamkan hidupmu jak. susahlah mau cakap macam mana. bukan apa malas ba mau curhat sama kawan. nanti durg marah jak aku balik. bagus xpaya kan. pendam sendiri sampai jatuh mampus. Bulan feb la aku paling kebal,. tiada menangis sebulan. sekarang dimana kekebalanku ? manaaaaaaa ? dari bulan dec lagi kau ayat aku. dari situ aku berharap aku syaang sudah sama kau. mana pernah aku xlayan kau. kalau kita nda bengam aku jk mengalah. sebab apa ? kerana aku terlalu sayang sama kau. kau baik betul sama aku sampai aku tercair. jujurlah aku sudah hampa. putus aharapan. aku lemah betul. aku xtau mau buat apa. aku harap suatu hari kau akan maafkan aku dan kita bahagia. aku mau kita kawan. cukuplah. sedih betul aku ni sebenarnya barapa org sudah tegur aku mataku bengkak terus. tapi takpalah. kenapa aku sayang kau ? sebab semua ciri lelaki yang aku minat ada sama kau. jaga diri k.  jangan lupa semua janji tu. heee. bah semoga bahagia sampai mati sama gfmu. biarlah aku sendiri. aku akan cuba berhenti sayang kau. teruskan kehandsomemu tu. jangan lupa semua pasal kita k? hehehe. upssss . jangan lupa aku yaa? paling penting jangan lupa 02032014 -ahad-. terpaling bermakna dalam hidupku tuh. muehehe. aku sayang sama kau maa. forever love you  maa.