Tuesday, March 11, 2014

STRESSSSSSSS




HELL-o hai. im back. update lagi. ugh. stress. fiuck. shit. wanna die. ahhhhhhhhhh puas kah sudah hati kamu kasih sakit hatiku ? puas ? bhaa thanks. kitaaaiiiii makdal aku woi. bahabiii jahannammm!!!! ndakda orang mau faham kan . yaaa memang. becerita sama blog. tapi malas bah mau menaip. haihhhhhh aku ndaktau la. maybe aku ni perlu juga difahami. dirumah pun bikin stress. entah dan xtaulaa knpaaaa. semua kemahuan nda dapat. jadi apa laa hasilnya ? TIADAAAAAA. byeeeee. hahahahha bodohh stupid. i want daftar utk driving license ASAP laaaa. bukan apaa. banyak bah and lama sungguh prosedurnya. malas nnt time f6 juga baru sibuk belajar drive. haih. sepertinya lepas result lainii baru di daftar. bagussssssss. hmmmmmmpppp. ohya one more nda pandai faham ka ? kalau aku diam2 tu maknanyaa aku makdal or marah la tuh. sial laaa. janji sak banyak tapi nda pandai tunaikan. waihhh. nda suka bah aku dijanji baru tiada juga dtunaikan. bukan mendesak tapi kan pelan2 sikit2 jugaaa. siapa juga suruh deal. erghhh. tolong jangan ganggu emosi aku sekarang. aku stresss gilaaaaa. bagi aku masa untuk pulih. haih.  okay minggu depan result. kalau aku dapat 4A and keatas baru aku mau bising2. kalau ndak. diam2 jak laa. malu laa bah kan. hahahahaha. aku harap tiada gagal.and kalau boleh tia mau C.  and smua kredit . aamiinnn ya rabb . semoga Tuhan makbulkan doaku buat result cemerlang ku tu. pasal result ? harapan ku tu jak. aku mahu kalau boleh 4A or keatas tiada C and semua kredit tiada gagal. aamiinnnn. xmau juga berharap betul tapi itulah harapanku. dan aku harap tiada orang bandingkan resultku dengan orang lain k. Itu adalah takdirku jadi jangan sibuk. bahahaha. Andai kata rsultku lebih bagus dari si ex. alhamdulillah. bersyukur aku. siapa suruh hancurkan aku time spm. nguekssss k laa tak sabar mau jumpa my girlfriend and my boyfriend next weeek. yayyyyyyy!!!! lama nda ketemu. ahaksssss. and i wish i can spend time with maa too :') mau chat dia bah. tapi mesti dia masih marah ka?  nanti dia xlayan juga aku tu. malunyaaa. tapi bukan kah dia cakap dia sayang aku ? tapi diakan bf org. tp dia kan ada relay sma org? tapi bukankah kami harus bersama ? tak tahu la.  miss him so bad. iloveyou forever m.