Wednesday, March 05, 2014

march




hello. hai. march sudah. ugh counting days sudah ni. fgirst of all countings days for my baby yang akan balik dari plkn. rindu diaaa. arghhhhhhh. then, menghitung hari buat keputusan spm. im excited but nervous at the same time. aku mau betul tau resultku tapi aku seram jugak. semoga saja resultku cermerlang. and i really wish dapat 3A keatas. aamiinn. hehehe :') haloo blog. sorry laa. malas update. kinda busy and lazy too. ngeeee. actually banyak mau update cuz blogger jk la yg memahami. my bff semua busy and teda. argh miss them so badly. cepatlaa balik dari plkn. miss her so much. ada yang kerja la apa lah why why why awal bah bepisah nguekssss.. hmmm so sad. . mau 3 bulan sudah aku cuti tapi macam teda hasil jak. i need DRIVING LICENCE and NEW PHONE. tapi itu mustahil untuk dapat sekaligus bukan ? haih haih.
hidupku semakin bored and complicated. itu jak. hahaha still single. almost 4 bulan sudah. well kisah cinta  lama buang jauh jauh laa. tiada makda ok. nda habut and malas mau pikir. habis madu sepah dibuang sudah puas ditinggalkan. fuck. hahahaha lantak la. tapi kannn ilobemy bbf. ndaktaulaa. aku hanya sayang dia. just him si M. muehehehe. aku xmau lepas diaa. aku sayang dia. i just cant forget apa yang terjadi on 02032014 jam 2 -3 petang. hihihi upssss. kami bff tapi macam couple. bongok kan. hahahaha how sweet we are. ngueksssss. rinduu baaa sama diaaa. ndakpala kalau dia masih merajuk and marah. aku tetap sayang dia dan berusaha buat dia okay. itu jak. semoga dia ok cerpat dan cari aku balik. muehehehe. ohyaaa link blog baru tuakr. hahaha orang xboleh baca terutama stalker. bwekkssss. well new comp kan. muahahahha. okalabyee. nanti sambung lagi. muahmua. ilyM <3