Thursday, February 06, 2014

Hello February.

Hai. Hello wello HELL-O. It's February. This is my first post on feb. Muehehehe. Time flies so fast. tidak rasa dua bulan susah aku cuti dan jadi budak lepasan kunuk. Hahahaha. Seriously. I have nothing to do.  Rutinku ?
Bangun lambat. Kemas bilik kemas rumah masak jemput baju tengok tv main game lipat baju iron baju urus budak skola dan orang kerja mandi relax and kerja sampling an pegi badminton jalan sama family and paling ranking begaduh sama si monyet iaitu adekku yang nakal lagi annoying. Ughhhh. And yeah betul betul aku di buat macam pembantu you know. Sikit sikit aku jak di tanya mana itu mana ini. Tolong cari kan tolong buat kan. Penaaaaaattt jugaaa oii. Bahahahaha. Tapi ndakpala aku ikhlas jak la. Sebab aku sak nda kerja dan sch kan. Tak gitu yer. Hmmmm itu jak lah berulang setiap hari sampai la entah bila. Kadang kadang aku bosan juga tapi apa boleh buat. Mau kerja apa ? Kerja  pun nda di bagi yala penat juga bah mau kerja. Siapa lagi mau urus hantar ambil semua tu kan. Biar  pun gaji banyak tapi macam nda berbaloi. Ha ha ha ha. Biarla jadi pembantu rumah dan Suri rumah di rumah. Biar tambah comel. Nanti kalau orang jumpa aku bulan 3 aku yakin majoriti akan cakap aku makin gemuk. Welll makan sak ku urus di rumah ni. Teda urus boyfriend or crush . Kalau satu hari aku nda makan banyak. Mula la aku membebel tu kacau orang terutama bapaku. Ahakssss.  Pasal kisah cintaku ? Ahh sudahlaa pegi mampussss. Malas sudah aku kesah. Aku benci baa sama orang yang suka bagi harapan janji itu ini last last pegi get back laaa pegi cple sma orang lain. Supaya apa ? Di kasih bodok bodok jak aku ya. Sial laaaaa. Sudah aku terperasan baru kasih tinggal aku. Ughwaaa sadaaapppp. Mungkin orang teda niat atau teda perasaaan tapi aku jk yang berharap sndri. Macam mana nda berharap kalau ayat durg yang macam ergh huh. Whatever. So I hope this month aku akan cuba jadi kejam sebab terlalu baik pun nanti orang mengambil kesempatan jak sama kita. Nda boleh jadi ni. Aku berpegang pada ayat ini "just ignore and forget who hurt you cause one day they will come into your life to be nice with you again. So that moment is the right time to make them realize and regret of what they have done." Terima kasih jak la pernah sakiti aku dan bahagiakan aku k.  banyak kali sudah aku kenak begini. Orang baik baik layan aku macam gfnya. Once aku sudah sayang mereka hilang. Aku ndaktau apa salahkuuu. Ndakpalah. Hidup harus diteruskan. Bukan juga aku kacau boyf org, mereka yang mahu kawan dan layan aku pmcm gf durg. Aku layan jak la.  K. About ex ? Lantak la diaaaa. Aku rindu juga bah sama dia. Tapi dia macam Ada gf sudah. So biar lah. Aku mahu bekawan ba tapi macam ndakkan boleh sudah. Haih biar lah. Kisah lama jangan diungkit dia pun sudah bahagia sama bffnyaaa and exnya yg dulu maybe. Kannnn ?  Actually banyak benda mau cer sama diaa. Tapi ndakmaula. Biarla aku pendam sendiri. Sampai air mata pun mengalir tanpa disedari. Gahhhhhh. K aku kan kuat. Tia boleh sedih. Biarla orang sakiti aku. Terima jak laaaaa. Belum tiba masanya aku mau bahagia macam orang lain. Oklabyeeee!!! Nanti free update lagi. K publish! Xoxo