Friday, January 17, 2014

Suckit.

Hai. Lama ndak update kan. K seriously malas bukan ndakmau. Huh. How are you?
Hari rabu hari tu aku sakit.  I thought it was mslefit again or gastrik maybe. Then pegi Klinik time malam. Doctor said "gastrik yg teruk then usus dkt kitaran haid tu bengkak. Ovari laaa. So di bagi ubat jk utk tgk apa macam. Makan pun kena jaga." K. Banyak pantang larang -.-  skli Kmrin still nda ok. Tapi nda jd p Klinik sbb aku time rabu mlm tu ngak tidur jd Kmrin aku tdr jk. So hari ni pegi Klinik lagi mau scan. Okay juga, cuma Ada bby, eh salah. Haha okay jk.  Ovari ok rahim pun ok.  Cuma kena jaga makan laaaa. Now tidak boleh makan. Minum jk boleh. Sbb bru habis scan. Woiii aku lapar T.T hmmmm ndakpalaaaaa. Get well soon Nina!

So far bosannyaaa jadi budak lepasan spm ni. Teda buat apa. Jumpa kawan punya susah. Mau bljr spya dot driving license pun susah. Ishhhh. Kerja lagi laa nda dbgi. K drumah jk spya tambah comel. Hahaiiii. I don't lie I miss my bff so much. Tpi yalaa ndak smua dapat contact. Hmmmm. Imiss my crush and bff and maybe scandal too, M! Hihihi take cer boyfie org. Ily always :*  eventho kita mungkin ndakkan bersama. Susah kan? Yaa thanks yaa bagi harapan dan aku suda bagi dia masa utk buat keputusan, tapi sampai skrg ndakda. Bagus juga klu dilayan. How sad. Uhuksssss. Kdg2 malam aku akan off phone, sbb bosan. Jadi kpd yg hanya sakiti aku dan yg nda pernah kesah pasal aku jgn cari aku lagi k.  Pegi la sma org yg kunuk yang syg dan penting dlm hidup kmu tuh. Klu tgk durg opie ayu post2 dmoment psl boyfie terasa la juga sedih dan sunyi tapi apa boleh buat. Takdir sudah begini. Siapa la ba aku ni mau disyg. Mungkin org sengaja jk rapat2 sma aku spya aku perasaan lps aku rasa bgtu trus la tu ksi tinggal ak. Hmmm mau di apa lagi. Bha yalaa. Nnt free update lg. byeeeeee.