Thursday, January 09, 2014

09012014

Hell-o 9january2014! Tengok tuh header di atas. We have been together for 2 years. Maigadddd.  Tiba lagi tanggal 9 dalam setiap bulan. Muahaha Idk why i'm over excited about this date. Well tarikh sejarah bainii 9january. Cerita dua tahun lalu baaa. 9january2012. And yeah ingat ka cerita dua tahun lalu dan tahun lalu? K anggap jk la itu moments indah zaman persekolahan. Nguekssss. Ingat kaa? Aku terima couplenya. Itu dulu. Dulu dulu dulu dulu. Kisah dua tahun lalu. Lamanya sudah kan? Cepatnya masa berlalu whatever it is alhamdulillah aku masih hidup dan boleh la bahagianya tanpa dia selama dua bulan sudah aku single. Dua bulan sudah single. Ndak terasa pulak. Hahaha no worries nnt ada juga tuh yg mau dan syg sma aku. Tak gitu yer? Hahaiiiii peace yow.   Kalau kami masih bersama ada la sudah tuh wish happy anniversary. Kunuk laa. Hahaha tapi sekarang?  Like he pernah said dulu "happy ex day" hahahhannciurrrrrrrrr

Cinta umpama method memasarkan beb. Kukus grill  panggang. Mula mula kenal mula mula couple semua masih umppppp masih indah . Masih stream beb! Lama lama sudah couple rasa rasa sikit golek golek sikit grill beb! Tapi kalau sudah lama kenak grill sudah hitam beb. Sudah puas dah takda apa. Panggang beb. CLASH beb!!!! We are never ever ever getting back together!!!

Its time to move on. Kann? Yalaaa bukan aku syg juga dia sudah. Dia suda ada gf lain kali. Siapa la ba aku ni. Comel pun ndak. Apa pun takda. Habis madu sepah dibuang. Ngam kan? Hahahaha nothing special tapi alotssss of speSIAL. Sejak tanggal 678 lagi aku terimbas kembali semua kenangan pahit manis. Asal mau tanggal 9 mesti gitu. Entah kenapa :/ aku pun bingung patut nangis atau ketawa. Hahaiiii cukupla tragedi November yaa. Time spm lagi aku suckkit. Sial la ~ hahahaha starting on today aku sudah ndakkan dan ndakmau kesah pasal 9. Biarlaa apa yang pernah terjadi tu anggaplah sebagai kenangan zaman persekolahan. Tak gitu yer? Tu jak la, aku harap apa yang pernah kami lalui dan segala rahsia kami he wont tell siapa siapa evnetho bff dia yg paling dia syg! Really wish dia boleh pegang pada janjinya dulu pasal tuh. Don't you ever dare ya! Awas kau!  Bukan apa.   Aku malas nnt ada org spread stupid rumous.  Itu jak.  Banyak bah kenangan tangal 9. Masih lagi aku ingat ada yang time tanggal 9 bahagia ada yang bgduh. Erghhh masih kuat diingatan!  Dalam masa 22  bulan banyak sudah dilalui bersama. Dulu time 678 january 2012 ada org suka sms aku. Time tu dia  dg aku Celcom. Jd aku layan jk laa. Hahahaha Sekalinya tercouple. Upsssss. Mmg crush tp dulu jk  time form 3 2011 tak sangka pula 2012 cple. Then 22032013 break. Time tu 1 tahun 2 bulan. Still remember aku nangis mcm org kematian. Tp dalam pada break text juga mcm biasa. Lama lama 09022013 getback. Hahahaha bolehnyaaaa. Ingat lagi 8 Mei. Aku nangis dipelukannnya. Haaaaaaaaa nguekssssss Y.Y aku sakap dia tipu aku. Dia ajak Gb tp aku sakap dia tipu. Hahaha skli ya jam 3 subuh 9mei Gb. Lucu juga yaa x.x lepastu semakin rapat dan semakin bahagia.  Paling aku ndak tahan ketawa kalau baca conversation dulu and audio message di wechat. Lucunyaaaa. Heeeeeee XD hahahahahahhaha  Tapi paling pelik time mau break laa. Tiada gaduh tiada apa. Break. Padahal suda janji time spm ndakmau gaduh la break la. Ending nya? Suckkit time spm aku jo. Dia? Ada dia kesah? ndakda! Aku nangis lagi time sblm ppr sej di tapak perhimpunan time baca doa. Opie and hazira hug me. Hukhuk. Lepastu aku ada post dia terasa pulak. Terus la macam asdfghjkl. Well siapa  yg buat dia tahu bukan? Hmm lantaklaaaaa kamu. Its hard to believe that tiada lagi special and sweet moment tanggal 9.  What ever la. Dia pun sudah bahagia kali sama cewenyaa. Syukurlah. Semogaa  bahagia smpai mati. Aku pun sudah ada crush lain. Tapi well ada bffcrush and skandal pun maciam   ngak wujud aku. Sedihhhhhh. Dicari bila perlu dan bosan dan mau jak. Guess what? Happy la kbwa  la stay strong la. Hahahaha :D sesungguhnya apa yang pernah terjadi selama 22 bulan ini mematangkan aku. Try to lose it will maka u matured. Yaaa, damn true! Tapi aku heran knpa kalau dia baik sama kawan2ku aku mulai membenci? Bukan. Sebab ex tapi sebab dia punya perangai yang menyakitkan hati! Never appreciate. Haih go dieeee puhlese. Hmmmmm  thanks untuk semuanya. Thanks for the memories that we had created.  Thanks sbb pernah hadir dalam diriku pernah bahagikan aku pernah sakiti aku. Terlalu indah dan sedih utk dilupakan.Aku takkan lupa semuanya sampai mati. Tapi aku bangga aku paling lama antara exmu kan? Hahaha Kau juga yang buat aku jadi feelingless apa semua.  Sorry untuk semuanya. Sorry kalau terkasar terjahat semuala. Lagi pun aku sedih sbb kau ckp mau jadi bff la apa la. Endak juga Rupanyaa. Awkward ka apa. Entahlah.  Kau kan ada bff baru. Gituuuuuu. bhaa semuanya tinggal kenangan bukan? Bha take care. Jgn lupa la  apa pesan ku yg dulu dulu tu. Kalau mau ingat maka ingat la. Kalau ndak ndakpala . Tu jak. Lupakan la aku buang la  aku sejauh mana sekali pun tapi aku percaya kau takkan lupa apa yg pernah kita buat  dan lalui. Kaannnn?  Dan sepertinya kita takkan jumpa sudah. Apa boleh buat laa. Mungkin aku yang terlalu bodoh sebab terlalu sayang sama kau dulu. Tapi well tak juga bah aku hilang kebergantungan. Don't worry aku tak juga sudah berharap sama kau. Aku tau kau ndakkan balik sama aku. Macam kau sudah cakap cinta ada dua hala. Takkan bersama kalau satu pihak saja yang menyayangi.  Dan harapan ku kau tak cerita kelemahan ku pada org lain dan tak menyesal la tinggalkan aku.  Kerana apa? Sebab  setahu aku dua kali kau tinggalkan aku bukan salahku. Semuanya ndak bersebab. Sampai sekarang kau nda bagitau aku apa sebabnya. Okay la. Malas mau flashbacks.The end. Good bye ex!

Sincerely,
Nina.