Tuesday, January 07, 2014

Short storryyyyy.

Hello. Wello. Morning afternoon evening night midnight guys! ;)

This is my second post. So yaaaaaa. Kalau baca Jgn assume suka hati. Kbyee makasih ^^
Kelmarin genap sebulan aku cuti dan jadi 'budak lepasan' kunun. Haaaaa nothing  special. A lots of speSIAL byk. Hahaii entahlah semua plan tergendala untuk january ini. Stress la jugaaa. Ohyaa sebelum itu  "HELL-O JANUARY!!!!!!!!!!!!" Ishh you know what dua tahun lalu tanggal 678 laa paling berbunga bunga kunuk sbb tgl 9 hati ini diambil oleh orang. Siapa org tu? Hahaha tau juga kamu kan. Well malas mau mention. Milik org saituuuu. Tia bagus kita mention nnt cewe dia marah and bash I. Wkwkwk ermm yaa. I just miss my bff my teachers and my sch as well. Sedihnya ingat hazira pegi plkn. Teda contact lagi. Ugwaaaaa :'( and I hate bolehnya dia satu kem sama org bajingan itu. Upssss terkasar. Haha ndakpala I ttp tunggu 18 Mac. Hmmmmm lepas tu keluar result. Ya Allah seraammmm neh. Paling sadapp Mama mau beli tiket time cuti sch bulan 3. Mau pegi shopping bff utk hari raya.  Naaa ngam2 lepas result. Trus bro sakap "semoga kau byk A yaa. Klu ndak byk kau tinggal" aku disitu aaamiiiiiiiinnnn. Really hope and wish. Mau byk A. Mama bapa bro ketawaaa   saja. Hahahahaha tapi kan tapi kan aku mau hp baru. Samsung galaxy grand! Ishhhhhh mau baaaaaa. Tapi nnt la tunggu result. Tapi kejap. Kalau mau hape. Habis tu lesen? ;(  bapa kan macam nda peduli baa. Aku mau baaa drive. Ajar laaaa!!!!!! Erghhhhh mtk puji semua ndak mau ajar. Aku tak desak juga lesen. Asal aku pandai bawa kreta jak. Puhleaseeeeeeeeee.itu jk aku mau skrg nii. Muehehehe to paling mau hp laaaaa. Hrp2 Mama bagi. Abg tu hadiah B'day bisa dapat iPhone. Apa lagi Klu result spm tiptop kan? Hmm.  Bosan suda pakai hp touchscreen tp kecil. Jelek. Mau yg besaaaaaaarrrrr! Hahahahahaha tapi aku rasa lesen aku susa mau dapat. Sebab abgku ksi settle lesen motornyaa yg P tuh ishhhh sebok. Dulu2 ndakmau. Time aku suda hbs sch bru sibuk jugaaa. Hahaha and yeah ada lagi tamu baru diruma honda city. So honda and myvi laa kann?  Auto lagi dua2. Tambah ndak ku kenal kereta manual. Hihihi  Bagussss tambah hutang kmi punya kehendak terbatas k. Hahahahahahaha sobsob T^T  paling sadis begini,  


Aku : paaaaaa. Lamanya lagi aku bambong. Berbulan bulan joo.
Bpa: sampai bulan 3 Jk kan.
Aku : pikir dpt result trus sambung ka? Lama lagi.
Bapa : aduiiiii lamanya lagi kau bambong. Jd mau apa?
Aku : bljr drive. And hp. Ehh Klu result ada bru cer,.
Bapa : nnt laaa baaa aku ajar. Sibuk aku nii. Yaaa? *ketawaaaa.

Aku macam haihsssss yalaaaaaa. Hahahahaha sedih yaaa jugaaaa. Fyi you alls mau sebulan sudah aku nda relaod. Hahahahaha tahannyaaaa. Hp pun jrg dpt 1 new massage. Boleh dikira bah brpa kali. Hahahaha sad life. Hahaha. One more. Banyak aku dengar cer pasal exku. Hahaha biarlah ada sudah  kali cewenyaa. Tapi kan aku bacat and benci tu kalau dia rapat sma kawanku yg aku rapat dan aku  syg. Pls!  stress aku. Please laaaaaa. Cakap saja mau jadi bff kunuk walaupun sudah break. Aaaaa  habis madu sepah dibuang. Sorry laaa. Malassss juga aku sama org cakap tak serupa bikin neh. Penipu! Nguekssss. Bhaaaa teruskan la bahagia sma your bff or gf maybe. Byeee. Aku ingat janjimu. Hahaiiiii. And sorry I think i'm about to hate you. Kejamnya aku. Muehehehehehe  I think I should rarely on twitter. Nnt sakit hati. Tak gitu? And yeah i'm happy smlm dia text aku. Siapa dia? My bff and crush maybe,Setelah sekian lama menghilang and nda contact. Pandai juga dia cari aku kan? Macam aku ni skandalnyaa oh. Hihihi ILOVEYOUUUUUUUUU baaaaaaaa!  Ndakpala kalau kau nda boleh sama aku. As long as kita stay connect and you love me too. Hahaiiiiiii ehh dia text aku lagi. Weheeeeeeeee. Bhaa sambung texting. K. Byeeee muahhhhh